Lååång dag!

Hej igen bloggen !

Idag har varit en riktigt lång dag, började tidigt med skola (suck) igen och sen vidare till Borlänge & Kupolen med Erran och flera.

Vi kom på världens idé med att klä ut oss till killar på H&M's herravdelning, det var riktigt kul men tyvärr finns inga bildbevis då affärsbiträdet inte tillät kameror.

Och jag har kommit på att jag ska skaffa mig ett gymkort. Ett vanligt månadskort till att börja med då, blir billigast så ifall att gym inte är nåt för mig.
Dessutom ligger gymmet rätt nära där jag bor, så då är det bara att knata dit så fort man känner sig lite sugen på att bygga muskler ;)

Hade inte alls tänkt köpa något idag, har inte alls råd, men ett par söta svarta spetstrosor blev det trots allt, från Gina Tricot.



Nu ska jag kolla på Grammisgalan.
Hörs imorgon !

Kommentarer
Skrivet av: Alisa

hehe jag tröttnad epå gymet direkt:P♥

Skrivet av: Erica

Hm guys va riktigt spännande^^

Hade du tänkt ta efter mitt exempel alltså ;)

2009-01-11 @ 19:46:36
URL: http://eranerran.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback