R-U-B-R-I-K

Äntligen är magvärken borta ! :)
Imorgon blir det skola för min del, känns skönt med tanke på vilka tråkiga dagar jag har haft lately.
Mindre skönt att börja 8.00 dock... Blir att gå upp jättetidigt igen :(
That's life !

Förresten så har min lillebror joinat mitt One Tree Hill-beroende nu, lite gulligt med tanke på att han bara är 9 år och ändå vill sitta och titta med sin syster liksom.

Samuel: Micaela, kan vi titta på 'Wan Tri Hill'?
Micaela: Haha, ja visst !
*sätter oss och kollar*
Samuel: Asså, finns det någon person i den här serien som är normal och inte har några problem?

Han är för söt ! :)

Måste sova nu, hörs imorgon !


Avslutar med en jättegammal bild, från 8an. Jag har gjort mål ! ;)

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback