Rockkarusellen, förberedelse i bilder.


Just arrived.

Vi förvandlade Carros & Annas studentlägenhetskök till en sminkstudio, haha.

Scensmink. Men usch, jag gillar inte foundation på läpparna. Hade som tur var rött läppstift över sen.
Det bjöds på mat, Anna stod för matlagningen.

Jag drar en omedveten pose, Anna skulle fota våra grejer. Och då var inte min gitarr & Sandras bas med än när bilden togs !

Carro upptäckte att hon bara hade 2 händer...

Strike a pose !

Bild tagen efter spelningen, jag stannade i Annas studentrum & väntade på mamma.

Vi tog kort medan vi väntade, och denna bild av våra trötta & slitna fejs får avsluta denna bildserie ^^

Kommentarer
Skrivet av: linnea

gud vad söt du är :D

Skrivet av: Marielle

åh tack så mycket <3 vad roligt att vara med i rockkarusellen! Nu har jag också äntligen skaffat mig ett eget band, så första repet blir på onsdag, då kanske jag också kan börja tävla så småningom:)

2009-02-02 @ 21:34:54
URL: http://mariellep.blogg.se/
Skrivet av: AMANDA - Kläder och skoj.

fina ögon du har :)

2009-02-04 @ 16:38:40
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Skrivet av: Flowwan

AAAh du får skicka dom här bilderna sen!! =D hade helt totalt glömt bort dom xD

2009-02-09 @ 15:32:33

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback