Torsdag

Har precis kommit hem från skolan och sitter atm och smäller i mig knäckemackor med kalkon, toppengott !
Dagen har känts lång, kall och trött och jag är tusen gånger tacksam att jag äntligen är hemma.
Ska ta mig an en engelskabok vi har i läxa nu ikväll hade jag tänkt, i helgen blir det råplugg i matteboken.
Det här året ska jag ta mig i kragen ordentligt och göra mina läxor på riktigt !

Tog lite outfit-bilder med Erran också... Såg i princip ut som på min
födelsedag men lägger upp en bakifrån-bild idag:




Spetströja + armband - Gina Tricot
Jeans - Killah
Skor - Skohuset
Halsband - Julklapp

Haha, kolla vad långt hår jag har fått !
Flera har frågat om det är hårförlängning, men det är faktiskt 100% mitt eget, vilket jag är ganska stolt över :)

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback