Love will tear us apart.

Godmorgon (?)
Känns fortfarande som morgon i alla fall. Är tröööött, har ganska nyligen ätit frukost, och har sedan dess bara suttit vid datorn, och gjort i princip ingenting. Photoshopat, lyssnat på musik, haft tråkigt men noll ork eller lust att städa, som jag egentligen borde göra...

Igår var hur kul som helst! Jag & Anna började dagen med mat, sen fika på Fricks, hon åkte hem till middagen, kom tillbaka efterråt och vi kollade i en gammal skolkatalog från -97! Den hoppade fram när jag skulle bära ut kartonger till ett preliminärt förråd och en av dem gick sönder i botten.

Så vi hade rätt kul åt den, sen hade vi rätt kul åt min cam och slutligen bestämde vi oss för att dra ner på Rättvik, eftersom att CCW började idag. Vi hann inte mer än ner förrän vi blev bjudna på hemmafest, trevligt! Sen natt, kom hem halv 3 och somnade ganska snart efter 4.

Ikväll ska jag på musikal, med mamma & hennes kompisar. Först ska jag hinna med att göra lite saker hemma, och helst piggna till lite också...
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Sheriilyn - make your own fashion

Gillar kläderna du har på dig på bilden längst ner i headern. :)

Skrivet av: Sheriilyn - make your own fashion

Svar: Tack ska du ha! :)

2009-07-28 @ 18:04:06
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback