Måndag.

Idag har jag städat! Rensat alla gamla flyttkartonger, dammsugit & skurat, plus bytt till helt nya lakan och lagt fram min nya, stora, fluffiga matta!
Känns wonderful.

Igår såg jag sista avsnittet i sjätte säsongen av One Tree Hill...
Bra avsnitt, men jag kommer verkligen verkligen att sakna Peyton & Lucas i säsong 7... Buhu!
Bara för det, så har jag börjat med första säsongen av Vänner nu. And I love it!
Måste erkänna att jag är lite smått beroende av TV-serier...

Vill bara påminna er om att kolla inlägget under detta, för det är ganska amazing vad lite kärlek kan göra...

Nu blir det tjejfilm, sen mat & efter det, en kopp te.
Kanske bloggar mer ikväll.
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Renée

hih, vilken söt bild :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback