Med nya favoritlistan på iTunes dundrande ur högtalarna...

...sitter jag här och funderar, tänker, fick plötslig skrivlust.
Har inte riktigt uppdaterat på ett bra tag.
Anledning?
En grym helg med massor av roliga upplevelser, sen har jag knappt varit hemma efter det.
Varit hos Anna, träffat folk, repat.

Helgen som sagt. Oplanerad men kul. Förband till Johan Palm i lördags. Awesome!
Saker och ting går min väg nu. Jag har slutat älta, jag orkar inte bry mig längre, jag går vidare med ett big fat smile på läpparna, och känner mig lite, so what? I'm still a rockstar!

Idag: Första hemma-slappa-sova-äta-onyttigt-dagen. Har bara varit borta, levt på ICA-sallader och sovit grymt dåligt de senaste dagarna. Time for change!
Nu tänkte jag ägna mig åt lite Vänner-tittande.
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Kul att vara förband till Johan Palm? :)

Blev det inget åt Noice? (hörde lite från Claesson..)



Har er demo nu förresten, har inte hunnit lyssna än, den damp ned i brevlådan under tiden jag var i Skåne, men ska lyssna på den nu. ;)



*Svar:*

Hajhajhaj! :D

Jättedrygt, men vi visste inte att det skulle försvinna så länge när det sades upp. Hade vi vetat det, hade vi tagit över abonnemanget och gjort en överflyttning istället, det hade tydligen skett på några få dagar och vi hade haft internet under tiden. :S



Yes box, det var trevligt i Skåne. :)



Kram!


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback