Torsdag.

Det här vädret tar kål på mig.
Idag vaknade jag (kl. 13.20..) av ett sms från Erran: "Solsugen? ;)"
JAAAH!
Så, efter många om och men så gjorde jag & Anna oss klara, åkte moppe ner och åt "lunch" på kinarestaurangen innan vi drog oss vidare mot drop in-solariet, som såklart var semesterstängt.
Istället för en skön, varm paus från ruskvädret fick vi oss alltså en regnig promenad hem. Värt.

Väl hemma drog jag igång iTunes, kände tröttheten smyga sig på och la mig i sängen med en chokladkaka, chips och cola. Because I'm worth it.
Ikväll blir det hemmakväll. Jag orkar inte mer nu.

Gårdagskvällen blev ju... Lång. Först lite "förfest" hemma hos mig, sen ner på Rättvik på efterfest vid klockan 1, och sen vidare till stranden, och sen till station. Fick någons nummer så jag fick roliga sms hela vägen hem. Som förövrigt var en låång väg, sådär kl. 5 på morgonen. Inte okej.

Imorgon blir det spelning i Orsa. Nu laddar jag inför den. Puss&hej.


En av veckans alla festbilder. Från i lördags! Fler bilder kommer nästa gång jag msnar med Anna.

Kommentarer
Skrivet av: Lia ♡

Hej, ramla in på din blogg och blev lite nyfiken på om man kan höra ditt bands musik någonstans? :)



Ha det fint, Lia

Skrivet av: Karrow

Svar: Trevligt, trevligt! :D

Aha, då förstår jag. :)

Men ändå, nästan förband åt Noice är inte fyskam,vettu. ;)



Världen är jätteliten, ja! Det är nästan läskigt ibland :O

Demon var skêtabra! När kommer albumet? ;)



Kram

2009-08-04 @ 12:28:27
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Svar:

Det har han säkert. :)



Haha, ja...jag avundas dig! ;) Att bara kunna lägga till "musiker" på CV:t är ju så att det vattnas i munnen på mig. Jag vill också! :P



VAA?! Fräckt! :D

Du får hålla mig uppdaterad! :D

Och även ifall ni dyker upp i Göteborg, hade varit kul att se er/träffa er. :)



Kram!

2009-08-06 @ 15:07:15
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback