090630

Godmorgon!
Nu har jag precis vaknat med uppsvullna ögon efter en konstig dröm.

Jag har drömt i princip samma sak fast med olika slut de senaste 3 nätterna. Om samma personer och samma situation. Inatt slutade det inte lyckligt alls. Kanske därför jag vaknade med svullna ögon?

Nej, jag vill bestämma att detta inte ska färga min dag.
Idag ska göra göra en massa kul, har jag bestämt mig för. Tillexempel, dra ner på samhället och köpa lite grejer, som ny ansiktskräm på hälsokost, kanske ett solpuder om jag har råd.

Sen funderar jag på att slinga håret i nån ljusare nyans, har varit svart/mörkbrun/mörkhårig i flera år nu och tänkte att det kanske kunde se lite somrigt ut med lite ljust i. Tänker däremot inte bli blond, har varit lite av och till där ett tag, ibland haft stor lust att färga blont, men jag tror jag avstår eftersom att jag nog inte passar särskilt bra i helljust.

Igår gjorde jag något väldigt bra i alla fall. Jag tvättade mina sminkborstar, inklusive mascaraborstarna. Känns mycket fräschare nu.

Idag blir det nog inte heller särskilt mycket stek i solen med tanke på att jag nästan brände mig och låg ute i massor med timmar igår.  Däremot blir det jättefint imorgon och väldigt varmt på torsdag, kan ju passa på då!

Men idag tänkte jag pyssla lite med annat, kanske gå igenom mina 7 miljoner lådor från gamla förrådet som mamma staplat i mitt rum när jag var på P&L? Hmm.. Inte så motiverad kanske...


Bild från midsommar, snodd från
Errans facebook!

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback