It's days like these.

Hmm, det här var ju lustigt...
Jag kollade aldrig på någon film igår, ändå försover jag mig och missar bussen helt och hållet.
Och jag som tyckte att jag var någorlunda duktig och la mig i hyfsad tid!

Kan inte hjälpas, jag får vänta till 8.40 och ta bussen då.
Men, då kan jag ju å andra sidan bara gå utanför dörren så får jag framkörning, liite vardagslyx sådär ;)

Våra historialektioner är slut! Finito! Och, damn, it feels guuuud!
Så, jag har alltså bara svenska & matte idag och slutar tidigt. Det kan bara inte bli bättre.

Jag har lust att upptäcka ny, bra musik. Laddade hem ett antal "nya" låtar med fftl häromveckan, men jag har redan tjatat ut dem. Och jag känner att jag borde ladda hem Spotify på min dator också, den gör ju ingen nytta av att ligga på mammas dator som står i andra änden av Rättvik, typ, am I right?

When flying feels like falling är förövrigt en grymt bra låt, har jag upptäckt. Den tävlar friskt mot J'nuh & Iscarabaid från Sunny Day som mina favoritlåtar just nu. Men nu ska jag sluta tjata om min jävla musik ;)

Kände att morgonens inlägg här blev ganska osammanhängande och långt, hoppas ni orkat läsa i alla fall ;)
Ikväll är jag i Leksand... =)
Så det blir antingen mobilbloggande eller fler inlägg imorgon.



Hejsvejs sålänge!

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback