Rain Song.

Musik helar, det bara är så. Jag behöver den nu.
Nu tankar jag järnet, typ förnyar mitt The Killers-bibliotek, fixar de få låtar jag redan inte har med SDRE och kollar upp mer med The Strokes.
Och jag har fastnat för Spaceman, med Killers, från nyaste plattan Day & Age. Likaså Rain Song med Sunny Day. 



Jag har sagt det förut, jag säger det igen, jag ska fanimej börja köpa skivor igen. Kanske till och med på vinyl? De säljer ju nyproducerade vinylspelare nuförtiden, det är nice.
Som på den gamla goda tiden, då musik var både konkret och abstrakt.  The whole enchilada.
Inte bara en fil i en dator.
1010001101101.

Igår fullbordade jag min nya garderob, när det gäller kläder. Köpte det sista jag behöver för sommaren (men det betyder inte att jag inte vill ha mer!) och idag har jag rensat upp i nya rummet, fått upp min efterlängtade rullgardin som förhoppningsvis kan skänka lite sömn dessa ljusa sommarnätter och hängt in allt i garderoben. Spikat upp en tavla har jag också hunnit med.

Och nu kommer pizza-leveransen. Bussola med bearnaise, here I come!


Kommentarer
Skrivet av: pussy

vad är det kompletterande plagget i din nya garderob, o vad inntehåller din nya garderob? det är ju alltid roligt att läsa om folks kläder, även ifall du inte är fashion o så, så har du ändå en stil o det är kul att läsa om folks stilar o så :)

2009-06-07 @ 22:37:45
Skrivet av: Martina

Shit vad duu har vart duktig och hunnit med massa saker;D


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback