ZZZZzzzzZZZzz..

Nu sitter jag i skolbiblioteket, igen.
Det känns som att jag varit här en vecka i sträck utan att åka hem. Nästan inga lektioner alls på hela dagen. Suck.
Nu ska jag vänta på Jonas som slutar 15.50, sen blir det äntligen att lämna skolbyggnaden! Awesome! :)

Något som är lite mindre awesome är dock att min mobil är helt urladdad, och jag glömde laddaren hemma.
Jag fattar inte riktigt vad jag tänkte med när jag använde de allra sista 4%-en batteritid till att lyssna på musik under mattelektionen.
Hallå? Jag tänkte liksom inte på att jag kanske skulle behöva min telefon till annat de närmsta 24 timmarna?
Stupid, stupid me.

Och inga hörlurar har jag heller. Så jag kan inte lyssna på musik i datorn. It's a bad, bad day.
MEN, jag har hunnit lära mig min gitarrläxa någorlunda utantill, och det känns ju inte helt fel.

Snart är det 6 juni. Vad ska ni göra på nationaldagen?


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback