Livstecken.

Mitt internet försvann för snart 2 veckor sen, och lagom till det kom tillbaka till åtminstone mammas dator så åkte jag på en riktigt jobbig influensa. Jag lovar, jag har aldrig i mitt liv känt mig så sjuk.
Utöver hostandet & febern så tappade jag rösten, hallucinerade på nätterna och såg allt i svartvitt när jag vaknade. Jag var yr, fick hjärtklappning så fort jag stod upp (vilket resulterade i att det enda jag åt var mackor, de gick fortast att göra) och fortfarande så har jag en blödning någonstans i halsen.
Dessutom ömmade hela huvudet vilket inkluderade ansiktet, öronen och käken.

Nu mår jag bättre i alla fall, bortsett från att jag fortfarande hostar.
Och nu ska jag sluta klaga och rabbla upp mina sjukdomar innan jag förvandlas till Elisabeth Höglund.

Vi hade 2 spelningar i veckan i alla fall. En i tisdags på Arenan i Falun, den gick finemang och det var kul!
Liveinspelade blev vi också, så förhoppningsvis lägger vi upp lite live-spår på MySpace inom kort.
I onsdags hade vi vår andra spelning, vår sista deltävling i Rockkarusellen som utspelades på Kåken i Gagnef.
Det gick bra och kändes som en lyckad avslutning på vår Rockkarusell-"turné", vi hoppas verkligen på att få gå vidare.

Under dagarna jag varit sjuk har jag legat och tänkt och funderat väldigt mycket över en massa saker.
Men det kan vi ta i ett senare inlägg, nu ska jag fortsätta drömma om semlor (och ja, plugga lite kanske).


Kommentarer
Skrivet av: Martina

Nejmen kära barn! Det lät inte alls roligt! Ta och kyra på dig:D

Skrivet av: Hannapanna

Hejsan! Gör du fortfarande designer? Min pojkvän har gjort slut med mig så jag skulle vilja ha en ny header :(

2009-03-09 @ 17:11:56
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Skrivet av: Martina

sv. tackar tackar;)

2009-03-09 @ 22:31:59
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Skrivet av: Carolina

Hej jag heter Carolina, jag är rätt så ny med att börja blogg, och jag har försökt hitta någon som kan fixa min blogg med min design och så, brukar du fixa andras bloggar eller?:)

2009-03-10 @ 18:38:05
URL: http://.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

Sv: Jaa det är jobbigt:( Okeej, tack isåfall! Kram

2009-03-10 @ 19:55:23
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Skrivet av: Micaela svarar

Svar till Carolina:

Hej !

Du länkade inte till din blogg så jag får svara här, hoppas du ser mitt svar :)

Jag fixar designer, ja, men jag kommer börja ta betalt för dem. Ska räkna på hur många gratis jag har kvar, hör av mig när jag vet bättre :)

Kram

2009-03-10 @ 21:34:43
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback