Mentorsmöte och monsterhosta.

Kom för ett tag sen hem från ett mentorsmöte med vår "manager" inom Bilda, det var givande och kul!
Wrong Channel har stora planer för framtiden, oyes ;)

Men alla i bandet, förutom Sandra, är galet sjuka med hosta och hela köret, och vi har tävling på söndag... Känns mindre kul måste jag säga...

Och jag har knarkat bra musik i 2 dagar nu, helt galet vilken massa bra band det finns som man aldrig tänkt på förut.
Texter som läker, melodier som får en att ryckas med, inspiration.
Musik är så bra på alla sätt.
Skrev en låt igår också. Blev bra för första gången på länge.
Nu gäller det bara att sätta toner till et voilá, Micaela has created a monster-hit!
Maha (:

Nu ska jag dricka upp min kopp te och tänkte även lägga upp dagens låt, Tegan & Sara - Call it off, men youtube är bajs och har bara dumma live-versioner av allt nuförtiden så ni får nöja er med titeln och söka upp ifall ni blir nyfikna, ska försöka hitta en lösning på problemet ^^

Kommentarer
Skrivet av: Martina

Jag håller med! Musik är det bästa. Hjälper en när man mår dåligt och gör en gladare när man mår bra. Så mycket känslor. Fantastiskt! ^^,


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback