Psykologiplugg & kycklinglår.

VI GICK INTE VIDARE TILL LÄNSFINAL I ROCKKARUSELLEN OCH DET KÄNNS UNGEFÄR SÅHÄR JUST NU:
aåoietvhw94ugv0a åe9+w3475+bu023
2utjersajä'sqwb¨04u6++4awba6w+04uaotkaö+utstjopasryhip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sådär.
Idag har varit flängigt och slängigt och jag har presterat och känt mig duktig.
Har snart lyckats vara i skolan en hel vecka också och det är något jag är grymt stolt över!
Efter skolan pluggades det litegrann med Erran och vi njöt av vårsolen och kycklinglår.

Har kommit på att jag stör mig på en massa saker nuförtiden. Allt från att granntanten alltid sopar bort snö och grus från uteplatsen innan det knappt ens hunnit landa på marken för att få det så perfekt som möjligt till att jag går in i bokhyllan varje gång jag ska in i badrummet, och då slår jag alltid i samma ställe på höften. I-RRI-TER-ANDE!
Därför skrev jag en lååååång lista på saker som gör mig glad. Då kändes allt lite bättre.
Tills jag fick se resultatet i Rockkarusellen.
Men men, man kan ju inte få allt ;)

Hittade en gammal bild från sommaren -07 på mammas dator (mitt internet funkar ju inte så nu delar vi dator här i huset, mindre populärt...)
Bilden är tagen i Klintehamn på Gotland.

Kommentarer
Skrivet av: Marielle.P

tack^^ ja, äntligen kan jag någonting om photoshop i alla fall:S

Skrivet av: Martina

Attans bananer då att ni inte gick vidare! Men det är ju sol ute iaf;) Hjälper ju åtminstone lite^^,

2009-03-19 @ 10:12:10
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Skrivet av: Annie

Fin bild sweetie

2009-03-19 @ 13:29:06
Skrivet av: Erica

De var trevligt igår iaf, skulle bli kul om vi kunde gå på "En shopaholics bekännelser" på måndag :)



Föresten, skulle bli super glad om du vill rösta på mig som veckans blogg:

http://missemmasvarld.blogg.se/2009/march/veckansblogg-v13-rosta.html



Puss och kram

Erran

2009-03-19 @ 18:35:19
URL: http://eranerran.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback