UPDATE!

VI GICK VIDARE TILL LÄNSFINAL I MUSIKDIREKT!!!!

Sådärja, ville bara skrika ut det litegrann ;)
Förövrigt så håller mitt mående i sig, både hostan & smärtan, men det läks otroligt mycket när man får prata av sig med sina kära vänner & får fina kommentarer till bloggen som berör. Tack för att ni finns, jag uppskattar er allihopa!

Dagen idag har varit helt okej, om än väldigt slapp.
Hade bara 2 lektioner som följdes av en 2½ timmes håltimme och sedan utvecklingssamtal, där jag äntligen kände att jag kunde börja ta tag i saker inom skolan. Ligger tyvärr rätt mycket efter i det mesta just nu måste jag erkänna, och har flera IG-varningar än vad jag behöver.
MEN, det ska åtgärdas ! :)

Nu avslutar jag med en bild som publicerades i FaluKuriren för någon vecka sedan, i samband med vår sista deltävling i Rockkarusellen.

Önska oss lycka till i MusikDirekt-finalen! =)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Shala la la la laa! Har tipsat om dig i min blogg ;)



Kram

Erran

2009-03-16 @ 22:29:09
Skrivet av: Marielle.P

grattis! :D


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback