Jag lever!



Hej igen, ni som är kvar... Haha :)
För att ta det hela kort:
Jättesjuk, nästan ingen datortid pga delat internet på 3 personer, påsklov på Gotland, PROJEKTVECKA <3, och därefter mycket annat som tagit upp min tid.
Tyvärr har jag inte heller haft någon blogglust på väldigt länge, men nu kände jag för att skriva igen :)

Mycket har hänt sen jag skrev sist, jag mår i alla fall otroligt mycket bättre än vad jag gjorde sist, både psykiskt och fysiskt, solen skiner nästan varje dag, med bandet går det finfint, jag är kär och livet leker i allmänhet!

Gällande bandet så var det otroligt kul att spela på MusikDirekt-finalen i Cozmoz, vi gick ju som väntat inte vidare men det var en upplevelse!
För några veckor sen hade vi filmkväll allihopa och kollade på gamla spelningar, där vi fick se vår utveckling, vilket var intressant. Vi är SÅGALETMYCKET tajtare nu än vad vi var för ett år sedan. Resultat av ändlösa timmar i replokalen, maaaybe?
Framtiden ser ut som så att den 30 maj spelar vi på Seasidefestivalen i Falun, vilket kommer bli awesome! Vi jobbade där med Bilda förra året och bara det var hur kul som helst, så jag vet att i alla fall jag har stora förväntingar på årets festival!
2 turnéer är också planerade, men de kommer till hösten.

Jag har så galet mycket att berätta, men det känns bara mastigt att ta allt nu. Därför tänker jag ta upp allt som känns viktigt och inte alltför privat framöver, när jag nu äntligen börjat blogga igen- på riktigt. :)


 


Kommentarer
Skrivet av: Martina

Åh vad roligt att ni ska spela på seaside, dit tänkte jag ta mig. så får jag se er:)

Skrivet av: Jonas

Jäkla snyggo!! ;)

2009-05-05 @ 08:15:05
Skrivet av: Erica

Kul att du tänkte komma igång igen :)



Puss och kram

Erran

2009-05-06 @ 18:53:47
URL: http://eranerran.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback