Sommartider!

Hej bloggen!
Jag har verkligen inte orkat blogga, igen... Men, nu har jag garanterat internet, och blogglust, så det bådar väl gott?
Det jag fokuserar på nu, är att fixa en ny design, något som jag påbörjade redan i, typ, januari...

Mitt liv är ganska bra just nu. Snart är skolan slut, i sommar ska jag jobba på Peace&Love och förhoppningsvis besöka vår segelbåt flertalet gånger.
Igår spelade bandet på Seaside, i fredags på en välgörenhetskonsert som MIN klass satt ihop (jag fick som vanligt uppgiften att göra affisch, något jag var nöjd över).

OCH, vi har även tagit en massa bilder i studion, med bandet alltså:

Jag & Carro


Me &
Anna


Sandra & jag



Och så heela bandet!


Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Har du tid att göra en design åt mig nu då? :D

Skrivet av: Erran

Mycke snygga bilder det blev :)

2009-06-08 @ 15:44:50
URL: http://eranerran.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback