Min vecka.

1. Blev sjuk förra fredagen, skakis och nästan febrig, fick ställa in spelning i Iggesund.
2. Började spela in nya versionen av You Betrayed Me i en proffsig studio i Falun i söndags, fortsatte så även måndag och tisdag kväll, kom hem runt midnatt.
3. Mådde inte helt hundra igår, stannade hemma från skolan och pluggade.
4. Var i skolan idag, gjorde historiaprov SOM GICK JÄTTEBRA och som jag pluggat som en galning till, bestämde med klassen ett slutgiltigt namn på projektet och kom precis nyss hem.

Ikväll ska jag träffa bandet, förutom Carro, på Fricks och prata igenom våra låtar, för eventuell skivinspelning!
Där, är anledningen till svagt bloggande. Och min avsaknad av ork är en annan ;)


Old pic, no make up.

Kommentarer
Skrivet av: ida

Usch kvinna, jag vill ha dina ögon! :O

Skrivet av: ida

Haha, det var det! Varsågod :)

2009-11-12 @ 20:34:50
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Skrivet av: Twinsen

jätte snygg header =)

2009-11-13 @ 19:19:15
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback