Ibland blir det lite fel...

Hittade en kul tråd på emocore (ja, jag anser mig själv vara lite av en tönt som använder mig av den sajten), som handlar om när man råkar göra saker bakvänt, typ lägger mobilen i frysen eller smutstvätt i toaletten, och det är riktigt underhållande!

Hursomhelst, så kom jag att tänka på 2 ganska roliga tillfällen då jag själv råkat ut för det!
 
En gång då jag inte kan ha varit mer än 4 år gammal så stod jag i vårat badrum, på den här tiden bodde jag utanför Rättvik i lilla Boda tillsammans med mamma. Jag roade mig med att pumpa ut massor av flytande tvål i händerna för att sedan leka med löddret. Plötsligt hör jag mammas steg i hallen, och eftersom att jag vet att jag kommer få skäll för att jag slösar slänger jag i panik in tvålen i munnen!
Nej, det var inte direkt gott.

Annan grej jag minns är för ett tag sedan när jag åkte buss med min klasskompis Robin. Ca 5 sekunder efter att han klivit av vid sin hållplats ringer han mig och frågar om han glömt mobilen på bussen, FRÅN sin mobil... Då är man fan borta i huvudet!

Jag var nog lite busig som liten!


Kommentarer
Skrivet av: Tobias H

OJOJOJ!!! Robin... suck... Asså han kan vara väldigt dum ibland asså!! :P



Men du blev ren i munnen iaf!! ;) "o sen den dagen har jag aldrig behövt borsta tänderna..." ;)

2009-10-19 @ 23:12:44

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback