Just nu gillar jag...

- Långa filmkvällar
- Michael Jackson
- Att sötaste
Foki vann 3 välförtjänta nomineringar i Blog Awards
- Att jag är inspirerad
- Arg musik
- Att bara slappa hela dagen
- Min hemmagjorda peeling (olivolja, citronsaft, råsocker och salt)
- Mörka nagellack
- Att ta promenader (förutsatt att det inte regnar och att jag har min varma tjockisjacka på mig)
- Mamma som börjat laga gourmetmiddagar och kommer med en stor kanna citronte på kvällen
- Mitt super-torrschampo som tyvärr används för ofta och snart är slut
- Att jag faktiskt fick tummen ur och lyckades köpa årets skolkatalog
- Att jag har friska, hygieniska tänder enligt min tandläkare
- Att vi skrivit klart manuset till dramat som blivit gryymt bra
- Att jag har 2 prov den här veckan och trots det inte är stressad för jag känner mig påläst
- Att det snart är Halloween med förhoppningsvis tillhörande ES-fest
- Att jag precis städat och dammsugit i mitt rum.



 


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback