Underbart.

Jag ställer alltid 2 alarm, för att få snooza en halvtimme och vakna ordentligt.
Igår ställde jag av någon outgrundlig anledning bara det första. Som ringde kl. 5.00 imorse.
Jag stänger av, vänder mig om och somnar om med tanken att nästa alarm ringer om en halvtimme.
Så fel jag hade!
Jag vaknar inte förrän 6.30, alltså 20 min innan bussen går. Strålande!
Nu måste jag vänta till 8.40 på nästa buss, så jag sitter bara här, dricker mitt kaffe och tittar på Disneychannel.
Missar matten men inte så mycket mer, som tur är.
Så kan det gå!


Kommentarer
Skrivet av: Lea

Tack för en bra blogg! Ville tipsa om en grym sajt där man kan få GRATIS märkeskläder, smink och andra prylar... Kolla in

http://www.freestreet.se/?r=1115

2009-10-08 @ 18:17:14
Skrivet av: Kicki

Men :) 20 minuter kan väl en så naturligt vacker tjej hinna iväg på....hm,tänk sååå mkt ni ungdomar måste fixa med innan ni ger Er ut i världen ! hi,hi...du är härlig du !

Då fick jag en liten hint om att jag borde nog ägna lite mer tid innan jag far ut ...eller inte !!

//Kramiz på dig och va rädd om dig efersom du har tidningsbudstider på väckaklockan !!!Du är ju uppe före tuppen:)

2009-10-09 @ 12:36:21
URL: http://www.kyani.net/kicki

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback