Blodigt värre...

Hallå!
Spelningen i Hudiksvall gick som den gick, vi deppade inte efterråt i alla fall för just att spela där var så enormt eggande och trevligt, mysig lokal, underbart scenljud, det mesta blev perfekt - förutom själva spelningen då. 

Instrument gick sönder, ackordföljder glömdes bort och tempon ökades. Allting slutade med att jag bet mig så illa i läppen när vi åt efterråt att jag blödde helt tokigt mycket! Men vad gör det?
Nu laddar vi om för Gävle väntar!

Blir bara kort nu, har upptäckt att jag faktiskt har en aning bråttom, vet inte exakt när vi ska åka men det blir runt kl 13, och jag har bara hunnit äta frukost ännu...
Ikväll blir det sova på lyxhotell! Vi tackar ju inte nej kan jag säga...

Puss!

Lite sådär snygg "behind-the-scenes"-pic från studiofotograferingen!

Kommentarer
Skrivet av: Anna

glöm inte ditt presentkort!! ^^

Skrivet av: Martina

Lycka till i Gävle. Spelar ni inte i Leksand ngn gång?:)

2009-09-05 @ 19:30:18
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Skrivet av: Martina

Tack så mycket!:)

Härligt, braa jag är lite sugen på att se er live:)

2009-09-06 @ 18:52:44
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback