En vecka senare...

...och jag har inte skrivt alls!
Händer väldigt mycket annat. Har börjat skriva manus till dramat till projektet!
Själva dramat är klart redan, med plats för alla 20 låtar. Än så länge är bara 14 klara, och jag är smått besviken. För det första så kom det låtar jag absolut inte förstår mig på med, och för det andra så kom ingen av låtarna jag föreslog med. Hursomhelst så kommer det blir bra i slutändan, det är jag säker på!

Just nu är jag barnvakt åt brorsan och väntar på att mamma ska komma hem. Har pluggat matte och mått allmänt dåligt efter konditionstestet på idrotten! Fyfaaan, tog astmamediciner och hela köret innan men inte fan blev det bättre för det, mina lungor ville plåga mig i flera timmar efterråt.

Blev kanske ett tråkigt inlägg, men jag skriver mer när jag är inspirerad!
Nu blir det duschen.
Puss!


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback