Tisdag.

Dålig uppdatering = dåligt samvete.

Jag har i alla fall haft en bra helg! Börjat med bandbloggs-designen, umgåtts med Jonas, åkt till Mora, ätit mysmiddag med mamma & spelat massa gitarr.
Igår fyllde min mamma år, så vi firade henne med restaurangmiddag och sen kom Jill (mammas kompis) över och vi åt tårta & tittade på Svenska Hollywoodfruar och förra årets projekt.

Nu sitter jag mest och lyssnar igenom detta års alla låtförslag till projektet. Och det är en hel del låtar, närmare bestämt 53 stycken! Som så småningom ska bli 20. Galet.
Har kortat ner min önskelista till 24, får väl i värsta fall korta ner ännu mer, men det är ju så svårt att bestämma sig!

Senare ikväll ska jag förhoppningsvis umgås lite med Linnea som också är ensam hemma, och borde nog plugga också...

Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer
Skrivet av: Rockabilly babe

Japp :D:D

Skrivet av: Haedil *HUMOR BLOGG*

:D

2009-09-22 @ 22:25:15
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback