Jag lever.

Underligt nog, ja. Kan ju säga att jag inte haft mitt livs bästa påsklov direkt, jag hade tillochmed roligare för 3 år sedan när jag var hos mormor och hade 40 graders feber mer än halva lovet. Jag låg på soffan inåtvänd mot ryggstödet med 2 filtar och var tvungen att röra på fötterna för att inte tänka på hur dåligt jag mådde.
Känner mig lite som en zombie för tillfället.

Igår hade vi i alla fall kul, blev Bowlingen med Anna och Linda, som fyllde år. Inne på nattklubben träffade jag även Natali och vi ägde dansgolvet resten av kvällen. Tyvärr släppte jag alla spärrar och drack lite för mycket, men det kostade mig inte särskilt mycket eftersom att en trevlig människa betalade för min dricka inne på Bowlingen, yeah. Så särskilt rånad känner jag mig inte.

Däremot kostade det annat än pengar - jag vaknade med världens hjärtklappning, huvudvärk och yrsel, trodde seriöst att slutet var nära. Men efter lite frukost, en kaffe och Alvedon låg jag i fosterställning i soffan och kände hur obehaget långsamt försvann, då la jag mig i mitt underbara rum och tittade på Disney Channel några timmar innan jag drog och repade, och nu är jag här.

Men internet gör mig bara ledsen och arg just nu, så jag lämnar det för idag, kanske för resten av veckan. Vi får se. Bloggar när jag orkar.

<3

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback