Classic Car Week.

Fast nä. Jag gillar inte riktigt, men det vet nog de flesta redan så jag ska inte gnälla om det.
Jag tänker bara se till att hålla mig borta från OK-plattan-Sibylla-Statoil-trakterna under kvällarna, för jag är grymt osugen på brända däck, snefulla tjejer som skriker sina pojkvänner i ansiktet och ofräscht folk som busvisslar.

Imorgon åker jag nog till Borlänge och kollar upp och fixar lite important things, sen på tisdag åker jag till Gävle och köper mig förhoppningsvis en ny akustisk gitarr och slipper cruisingen samtidigt! Briljant.

Visst ja, jag har ju varit ute i världens finaste skärgård, Stockholms, i 6 dagar och kom hem i torsdags. Jag har spelat Yatzy som en tok, rott lilla jollen med både lillebror och Wai, ätit gourmetmat lagad av världens bästa morbror samtidigt som båtgrannarna åt burk-ravioli (ha ha) och dessutom gått från att vara i toppledning till att förlora allt på Texas Hold'em. Kort sagt en kul semester, som dessutom avslutades på Hard Rock Café med en uuuunderbar hamburgare (Donken kan ju slänga sig i väggen) och sedan köpte morbror de 3 första Twilight-böckerna till mig i semesterpresent! Måste tyvärr erkänna att efter att jag inte fattat hypen för 5 öre efter de 2 första filmerna blev jag riktigt fast när jag sett Eclipse. Men sorry Edward, I'm voting for Jacob!

Nu har jag babblat klart, upptäckte precis att One Tree Hill går på femman! Yehaw! Fast ja, egentligen borde jag ta upp körkortsböckerna och ta beslutet huruvida jag ska besöka Söndagsklubben på Sjövillan ikväll eller inte...
Puss!


Bild från semestern!

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback