Dressing bad's like loving you, there is nothing I haven't worn.

Gårdagen var också trevlig och fin. Vi repade, ehm ja, en låt, sen stack vi hem till mig och spelade Monopol, med varsin godispåse och massa chips. Vi skrattade tills vi kiknade, så som vi brukar göra, även i replokalen.

Idag var det tänkt att jag skulle träffa Erran, men hon var tyvärr dubbelbokad så det får bli någon annan dag istället. Så nu funderar jag för fullt på vad jag ska göra. Sitter här och sjunger med i min favoritspellista på Spotify och äter överblivet godis från igår (och jag gillar inte ens godis!). Det är fredag och många av mina vänner ska ut och festa ikväll. Men jag orkar verkligen inte, har dessutom en envis infektion i kroppen.

Förresten, vill ni ha fler besökare till er blogg? Det är jätteenkelt och helt gratis och min statistik har skjutit i höjden sen jag började med det! Gå bara in på
den här länken och följ instruktionerna! Busenkelt! Det går helt enkelt ut på att du får poäng genom att läsa bloggar, och dessa poäng omvandlas i ett visst antal garanterade besökare på din blogg!


Kommentarer
Skrivet av: Wendy

Vilken fin blogg du har! :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback