Får man vara såhär trött?

Åååh vad jag är trött! Nollningen igår var helt okej, själva höjdpunkten var ju att träffa alla gamla och nya esteter, det var trevligt och alla var så gulliga, sprang fram och kramades och var allmänt glada att se mig. Känns som jag lämnat positiva avtryck i estetkällaren alltså!

Kom hem sent, gick upp tidigt och åkte till Falun igen, till min jobbcoach. Var där längre än vanligt, pratade om allt möjligt, kom in på sidospår om bl.a personlig utveckling och självkänsla men jag fick i alla fall hjälp med ett bättre CV och personligt brev än det jag hade. Ska bestämma en dag inom 2 veckor då jag ska springa runt och dela ut dem till utvalda arbetsplatser och hoppas på det bästa, wish me luck guys!

Sen jag kom hem har jag mest bara varit otroligt sömnig, ätit lyxbaguetter till lunch och kollat på (slumrat framför) tvn. Så ikväll lägger jag mig tiiidigt och sover läääänge!


Kommentarer
Skrivet av: Tobias Hallberg

Haha!! Dah!! Klart att du har lämnat positiva avtryck i källaren ;) Det var awesome att träffa dig igen, du har så skön personlighet!! Du får se till att komma på besök ibland ;)



Lycka till med jobbsökandet!! :)

2010-08-26 @ 18:29:52
Skrivet av: Micaela svarar

Svar till Tobias: Nämen, vad glad jag blir! That made my day ;) Jag kommer absolut komma tillbaka!



Tack så mycket :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback