Söta bloggläsare.

Hejsan... alla bloggläsare...
Ha det så kult på min blogg!


Haha förlåt, har fått "Filip hälsar" på hjärnan just nu, vart man än går skämtas det om den stackars ungen så who blames me, really?
Hursomhelst, nu har jag precis kommit hem från jobbcoachen igen och det enda jag hunnit göra är att svara på alla era kommentarer, ni som läser är verkligen hur söta som helst! Blir så glad för alla gulliga kommentarer, fortsätt med det ;)

Dessutom har jag hunnit med att svänga ihop en pannkakssmet, har kommit på att det finns nästan inget godare än nystekta pannkakor med smör och socker, så vänta bara, snart är jag överviktig! Men, jag säger som min kära vän
Erran, "Ät medan du är smal". Så sant! Jag menar, varför ska man kämpa med att hålla en idealvikt? Man blir gladare av god mat!

Slänger upp en suddig bild (ja, alla har inte flashiga systemkameror...) på dagens klädval och skriver mer senare.
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Victoriahjorth - fotoblogg

sv: tack så mycket! :)

Skrivet av: LYDIA

sv: Åh, men tack snälla! Blir så himla glad ska du veta!

Kramen på dig!

2010-08-30 @ 17:07:13
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

din blogg är också jätte fin!

headern är super (y

följ mig på bloglovin, ;d

2010-08-31 @ 23:14:56
URL: http://thaekberg.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback