Julen och allt därtill.

När det är jul behöver man faktiskt inte blogga, om man inte är en riktigt stor blogg då, och dit har jag inte nått än ;)
Min jul var i alla fall fin och bra på alla sätt, som vanligt kom världens bästa morbror hit och i år hade han även med sig Wai, sin flickvän, och det var vääldigt mysigt att fira ihop, som alla år! Jag älskar jultraditioner så självklart blev det Kalle Anka kl. 15 och Karl-Bertil kl. 19, men i år hade vi visst varit vääldigt snälla för det fullkomligt svämmade över med julklappar under granen på julaftons morgon! 5 timmar tog det att öppna allt, jisses...

På juldagen firade vi nästa jul hemma hos farmor. Vartannat år har vi julafton där, vartannat juldagen. Så vi får alltid fira jul 2 ggr, jag och min bror. Hos farmor fick jag en otroooligt mjuk och fluffig, prickig morgonrock som jag i princip har bott i sedan jag fick den. Underbar! Övriga julklappar var bland annat, massor med shabby chic-prylar (ljuslyktor, överkast, kuddar), Beyonces parfym Heat, presentkort, TV-spel (Singstar, Guitar Hero, Buzz), nattlinne, pengar och ett litet sminkset. Dessutom en massa småprylar, från mormor. Hon älskar att plocka ihop en massa saker och skicka paket till mig, och det uppskattas!

På annandagen åkte Richard och Wai hem, alltid lika tråkigt när de försvinner. Det blir så tomt och ensamt, och hela familjen sticker oftast iväg och gör olika saker. Men, idag ska jag i alla fall försöka städa mitt rum, eller framförallt möblera om! Hyfsat städat är det redan. Men eftersom att jag fick så många fina inredningsprylar så är jag sugen på att göra om hela rummet! Så det är dagens projekt.

Morgondagens projekt är mycket efterlängtat, då fyller jag nämligen 19 år! Visst, ganska obetydlig ålder, men det är ändå min dag och den ska firas! Fika med pappa, farmor och lillebror, middag med familjen och sedan får jag hem några kompisar för att fira lite innan vi drar vidare och går ut i Leksand! Kommer nog bli en toppendag :)


Såhär såg jag ut på julafton! Syns inte jättebra, men klänningen från Ida Sjöstedt/JC och mitt luciahalsband, från Rock by Sweden Åsitas :)

Kommentarer
Skrivet av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sV ; jaha men grattis ! ;d det är sådär ;p

Skrivet av: JULIA KORECIC

ja toppen jul, sj ? :)

2010-12-28 @ 15:19:38
URL: http://kooorecic.blogg.se/
Skrivet av: sloarez -desire for photo

sv: den var bra :) din?

2010-12-28 @ 15:40:47
URL: http://sloarez.blogg.se/
Skrivet av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

jotack det är bara bra med mig :D

2010-12-28 @ 17:14:12
URL: http://bybelle.se/
Skrivet av: Amanda.

Fin blogg (:

2010-12-28 @ 19:59:18
URL: http://mestavmig.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback