Blääh.

Idag var jag bara tvungen att skippa sista lektionerna, drabbades av panik-illamående och magknip. Åkte hem & sov några timmar, när jag till slut vaknat upp ur koman ringde världens bästa pojkvän och dagen blev genast lite bättre.
Ett annat stort + är att jag äntligen skrivit ett riktigt komplett och ordentligt CV via arbetsförmedlingens hemsida! Utskrivet och klart, nu gäller det bara att ta sig ner på "stan" och lämna uppgifterna till diverse potentiella arbetsplatser. I neeeed a jooob!

Sitter vid mammas dator nu, min är så seg och tangentbordet har som sagt gett upp, så jag tänkte att jag kunde visa upp nya grejer jag köpt den senaste tiden och recensera lite framöver? Tänkte mig en grej om dagen.

Dagens:


HTH Original
Hatade den i början! Den kliade och la sig som en hinna över huden i flera timmar vilket gjorde att jag kände mig febersvettig. MEN, efter att ha använt ett tag kan jag konstatera att jag nog inte provat någon bättre "vardagslotion"! Tror att huden reagerade som den gjorde pga att den var ovan vid den sortens fukt? Innehåller kroppens egna mjölksyra som förbättrar fuktbalansen både direkt och på längre sikt. Tog bort alla mina mindre hudproblem, led av kliande utslag ett tag men de är historia nu, tack vare HTH. Köp, finns på Hemköp för runt 50:-

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback