Monday

Jag orkar verkligen inte med kylan längre. Det var så pass att jag övervägde att sova kvar i skolan bara för att slippa gå ut till bussen. Vem fan har kommit på att det ska vara iskyla i flera månader? Det är inte kul längre! Speciellt inte när man ska klä sig varmt och det är minusgrader i garderoben. Fail!

Jaja, dagen började inte speciellt bra. Jag var allmänt sur och irriterad på allt men fick ut aggressionerna när jag smällde i skåpdörrar och lådor. Fanns ingen ordentlig frukost hemma, inga bra kläder och jag hade en riktig fuldag. But I got over it.

Nu borde jag egentligen plugga. Har kulturhistoriaprov på onsdag och min lärare tycker inte om mig, alltså måste jag plugga ännu mer än alla andra. Sucks to be me.

MEN! Bild på håret:

Syns väl inte helt bra men kameran tog inga bra bilder på mig idag, därför fick det bli svartvit cambild.

Ciao!

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback