Skärpning!

Jag är trött på att be om ursäkt för oflitigt bloggande.
Egentligen tycker jag ju att det är jättekul, och jag läser gud-vet-hur-många bloggar varje dag, som inspirerar, roar, skrämmer och glädjer mig, så visst är det ett stort intresse. Men när jag själv loggar in på blogg.se så har jag nästan aaaldrig något att skriva om, fastän jag egentligen har det.

Är inget fan av ursäkter alls egentligen, men faktum är att jag varit utmattad och väldigt körd i botten de senaste veckorna, skolan belastar mig, släktingar dör på löpande band, pressen på att vara perfekt och leva perfekt är hög, fastän det är bara jag själv som pressar mig, jag måste hitta ett jobb, måsten, måsten, måsten.

Nu har det dock lugnat ner sig, och jag orkar börja tänka positivt igen. Som tillexempel att jag nu äääntligen har välbehövligt sportlov och att jag tack vare min kära vän Maximiliana (som nästan kidnappade mig) orkade pallra mig iväg på ES-fest med kändistema igår och hade riktigt trevligt.
Helt nyktert också, så jag vaknade snygg och pigg imorse.

Bilderna från festen kommer i ett senare inlägg, så jag har en anledning att uppdatera senare idag ;)
Först och främst vill jag byta ut min bloggdesign, så jag tänkte pyssla lite med det nu!

Puss!



Kommentarer
Skrivet av: Marielle

hejsan =) blev uppringd av artistplatsen och de sa att jag var "utvald" till att bli medlem, att de bara hade 2 platser kvar och att jag fick ett billigare pris, osv. Också hittade jag ditt band där. Nu undrar jag om det är något du rekommenderar? Har ni fått mycket spelningar, hur många medlemmar finns det osv?



kram

Skrivet av: von Erran

Miccan, de vänder nog snr ska du se. Snart är de vår också, då kommer de kännas lättare med allt :)



PUSS <3

2010-03-04 @ 22:22:54
URL: http://vonerran.blogg.se/
Skrivet av: Marielle

ja det var det! det är bra här, själv då?



Okej då vet jag =) Mig ringde dom upp så man kan ju undra vart dom hittade mig? Blir ju lite fundersam om det är något lureri =) Men det verkar ju ändå vara en bra sida! Perfekt för er med band som kan dela på avgiften.



Tack för svaret!

kram

2010-03-09 @ 12:33:07
URL: http://mariellep.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback