Helt sluuuut!

Jag bara pluggar hela tiden nu. Tar bussen till Mora, pluggar några timmar, äter något, pluggar ytterliggare några timmar, utbyter något ord med min lärare som är en busy busy man och nästan aldrig är där, pluggar lite till, åker hem, äter en massa mat och gör mig i ordning för att gå och lägga mig, oavsett hur mycket (eller lite) klockan är. Fast jag kollar ju såklart ändå på tv till kl 0.00 från sängen.

Hursomhelst, så vet jag inte om jag någonsin pluggat lika intensivt som nu, men så har jag hunnit med 3 avsnitt av 6 i själva teoriboken också. På lördag åker jag till Stockholm och då blir det ännu mer pluggande på bussen och senare på båten i skärgården. Jag ska fanimej ha körkort till hösten, nästa gång de har en öppning i intensivutbildningen så anmäler jag mig!

Och från och med imorgon får jag äntligen övningsköra också, och jag vet att jag är otroligt seg och egentligen kunde ha börjat för 2 år sedan, men jag har inte orkat. Nu är jag full av energi! ...eller ja, i alla fall av bestämdhet.

Nu ryker sminket, sen blir det några avsnitt av Vänner innan jag somnar.
Puss!

(Dude, Where's my Agnes?, Grease-medley där jag sjunger solo med Kammo. Ledsen för osammanhängande bilder, men jag har i princip bara projekt-bilder på den här datorn och inlägg utan bilder är oftast tråkiga inlägg..)

Kommentarer
Skrivet av: von Erran

Miccan, du e duktig som kämpar på! <3

Skrivet av: Anonym

Va roligt :)



Vilken trafikskola valde du då? :)

2010-08-23 @ 15:26:35

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback