Höjdpunkter.

Kom för någon timme sedan hem från Anna, där vi tillbringade gårdagen med kortspel och vin. Innan dess blev det rep, äntligen är Wrong Channel på fötter igen!

I torsdags trotsade jag regnet efter en usel dag, lånade mammas cykel och trampade hem till Erran, där vi kollade på galna youtube-klipp (vad fan är grejen med "Backarå-braten" egentligen? Bara pinsamt och våldsamt, inte ett dugg kul) och en kul film med Ashton Kutcher. Efter lite deep-talk blev det bildgooglande innan jag trampade hemåt igen, kl 3 på natten. Det var riktigt härligt faktiskt, frisk luft, början till gryning, jag cyklade mitt i vägen bara för att jag kunde och log. Alla borde ha en vän som Erran.



Nu är jag för trött för det här, men bloggen är snart på fötter igen.
Puss!

Kommentarer
Skrivet av: von Erran

Åh de va urmysigt :) måste göras om snarast! :)<3


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback