Sweetcheeks.

Somnade halv 7 imorse, skulle upp 9... Lagom kul när man förlorade en timme inatt liksom.
Sen skulle vi repa, men det blev i princip inget av det, vilket var irriterande på flera sätt, och när jag väl kommit hem igen började tröttheten komma. Då var det dags för hudvårds-party med Rosenserien!

Lite rengöring, peeling, ansiktsmask, rosenvatten, fuktkräm, morotsolja, ögonkräm och läppcerat senare och mitt ansikte blev lent som en bebisstjärt, och jag passade på att unna mig en fuktkräm när vi var klara.

Produkterna är underbara! Istället för att spädas ut med vatten är de baserade på aloe vera och rosenolja, och bara naturliga råvaror, som alla är av högsta kvalitet. Därmed blir det rätt dyrt, bara fuktkrämen kostade mig 269 kr och var ändå en av de billigare varorna. Men de är milda, doftar naturligt gott av rosor, citrus, lavendel, syrén osv, plus att de inte täpper till huden och är inte testade på djur. Great!


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback