Back to school.



Jepp, där har jag varit idag, och haft en hejdå-fika med gamla klasskompisen Ylva som flyttar till Spanien på lördag! Slutade med att skolan kryllade av "ES4: or", ett väldigt kärt återseende! Plus alla nuvarande esteter då. Saknar nog inte skolan så speciellt mycket, men det var mysigt att sitta i kafeterian med samma gamla gäng igen. DET är däremot något jag kommer sakna!

Nu ska jag snart gå ut och haffa bussen, i vilken Erran sitter, vi ska ner på samhället och hämta hem min cykel som blev kvar där när jag fick skjuts hem från Baren mitt i natten. Sen går vi hem till henne för mellanmål!
Efter det däckar jag troligtvis i sängen, gick upp alldeles för tidigt för att ha somnat halv 3...
Hörs sen!
Puss


Kommentarer
Skrivet av: ange

SV: ja, tack :)

Skrivet av: Tobias Hallberg

It was awesome att du var där!! ;) Men liiiite synd att jag aldrig såg dig förrän storsamlingen!! :P

Du får se till att visa dig lite mer nästa gång ;)

2010-09-02 @ 17:55:48
Skrivet av: Micaela svarar

Svar till Tobias: Vad kul att du tyckte det! Ja, det lovar jag att göra ;)

2010-09-02 @ 18:11:09
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Skrivet av: Jåwhänna - en galen tjej i sina bästa dar !

Riktigt snygg blogg :) vad använder du för kamera ? :)

2010-09-03 @ 01:33:02
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback