Bussfunderingar.

God eftermiddag!

Har varit hos jobbcoachen idag, för näst sista gången. Kommer kännas lite sådär vemodigt nästa gång, har börjat trivas riktigt bra med att gå upp i ottan, trycka in musik i öronen, vira in mig i en halsduk och ta bussen till Falun, i dagens fall genom tjock dimma som bröts av lite morgonsol på vissa ställen.

Får oftast dela plats med folk på denna buss, eftersom att alla verkar ta den till skolan/jobbet. Men idag fick jag egen plats till en början, den sista. Sedan fick jag sällskap, och kort därefter fylldes den redan fulla bussen med en hel skolklass. Som inte vågade sitta bredvid de andra passagerarna, så alla stod. Haha. Kommer ihåg hur blyg jag var när jag var liten.

Gillar faktiskt att åka buss. Inte till Leksand kanske, den turen är vääldigt old i mitt fall. Men det är mysigt att åka till Falun. Man kan inte göra så mycket annat än att bara sitta där och insupa landskapet och lyssna på musik. Det är precis då som jag har mest inspiration. Speciellt på hemvägen, då jag bollat hundratals tankar om framtiden med coachen varvat med massor av koppar kaffe. Kommer sakna det.






Kommentarer
Skrivet av: Nathalie Holmer

sv: Jaha, vad mysigt! :)

Skrivet av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :)

2010-09-29 @ 15:42:58
URL: http://vadfanskajagheta.se
Skrivet av: simone

Mysigt med en busstur :)

2010-09-29 @ 15:53:47
URL: http://fattybom.se
Skrivet av: mathilda

sv: okej! jag har varit i skolan och ska snart dra och träna! :D

2010-09-29 @ 16:30:25
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback