Skrattretande x2

Satt och kollade en stund på Kungarna av Tylösand. Spontana asgarv blandades med rysningar av obehag. Usch vilken pinsam serie! Stackars människor, det måste vara jobbigt när deras hjärnceller återvänder (eller mystiskt uppenbarar sig för första gången) och inser hur mycket de gör bort sig, bara en kvart in i serien. Jag är inte ens sådär jobbigt smålockad att fortsätta kolla (ni vet, den där effekten som Kissie lätt har på sin blogg?), jag mår bara illa och tänker inte kolla på Kanal 5 vid den här tiden på onsdagar på ett bra tag framöver!



Nåt annat som får mig skratta, är Paow & Hugos musikvideo. Egentligen bryr jag mig inte ett skvatt om de yngre storbloggarna, läser mest
Kenza, Dollyblond & Bunnys, men man har ju inte kunnat undgå att höra en del om Paow och Dessie och vad de nu heter i övrigt. Speciellt inte nu, med tanke på musikvideon. Visserligen tycker jag att Paow är väldigt söt, men jag har några grejer jag funderar på angående videon...



1. Någon mer än jag som tycker det är riktigt löjligt att två svenskar, som tydligen inte kan anamma ett okej uttal på annat språk än modersmålet, sjunger en spansk låt med kubanska influenser omgivna av blonda svenskor mitt i Stockholms skärgård...?

2. Paow ser lite vilsen ut, plus att jag tycker hon har ett lite bitchigt uttryck när hon sjunger. Jag menar, kolla när hon sjunger frasen "Te dijo te amo" som om översättningen var "Vad fan glor du på?". Vilken den alltså inte är.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Skrivet av: kajsa

haha ja visst jättegärna :) Har jag inte lycats skaffa nån tills dess så vore det jättebra :) Så får du skriva din blogg i headern eller någonstans så det syns vem som gjort den :P

Skrivet av: E

sv; tack så mycket! hoppas allt är bra :)

2010-09-09 @ 07:23:45
URL: http://elleneliza.devote.se
Skrivet av: jennifer

vad glad jag blir när du säger så :)

fin blogg!

2010-09-09 @ 13:50:40
URL: http://jjennifermaria.blogg.se/
Skrivet av: Marielle

men tack så mycket! =D



Ja jag håller med dig :p Jag har också tänkt på dom sakerna. Och jag förstår verkligen inte varför alla fjortisbloggare helt plötsligt ska spela in låtar, just för att de kan ta någon ton (vissa knappt ens det).



Det finns faktiskt folk som faktiskt gillar att sjunga och tar det seriöst ;)

2010-09-09 @ 22:47:15
URL: http://mariellep.blogg.se/
Skrivet av: LINA

gillar inte videon och Paow ser lost ut..

men hon sjunger faktiskt hyfsat

2010-09-10 @ 19:51:47
URL: http://missinna.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback