Spotify.

Sitter och lyssnar på min myslista på Spotify. Skaffade faktiskt premium idag! Säkert fler som gjort det, då de sa på reklamen att man får det gratis i 7 dagar nu, men sen börjar de ju ta betalt. Inga problem för mig!

När jag först fick höra nyheten om att gratistjänsten skulle "läggas ner" blev jag väl som många andra, lite småsur. Men efter att jag funderat lite så insåg jag, att 99 kr/mån har jag bannemig råd med, trots att jag inte har något fast jobb! Hellre det än att köpa massor med skivor för låångt högre pris för att väga upp mina fina spellistor. Ja, visst kan man väl ladda ner, men faktum kvarstår att det är olagligt, plus att jag inte orkar krångla med sånt. Få hela skivor när jag bara vill ha kanske en låt, konstig ljudkvalité, opålitlighet i allmänhet och så vidare. Nej, jag betalar nog duktigt i fortsättningen för denna nästan felfria tjänst.
99 kr är INTE mycket begärt för alla de låtar man får tillgång till, tänk efter själva... 3 kr om dagen för miljontals låtar? Nästan gratis ändå ju.

Nog tjatat om detta, upptäckte nyss att mitt hår blivit självlockigt igen! Blev så glad, sen jag började bleka det (och tillochmed lite innan det) har mitt hår varit nästan spikrakt, så när som på någon lock vid öronen, men nu har det börja komma lite lockar här och var! Har ingen aning om hur det gick till, att det helt plötsligt slutade vara självlockigt och sedan började igen? Någon som varit med om det? Haha!


Trött, osminkad och i mysdress. Det är okej, det är söndag natt!


Kommentarer
Skrivet av: Ninni

Sv: Ja det är sjukt underbart! Värmen har varit otrolig i helgen :D

Skrivet av: Marielle

Tack så mycket =D



Jag pratade med mina lärare alldeles nyss och dom sa att audition hölls 9 och 10 maj? Är du säker på att du inte läst fel? Annars kanske du fått fel information.



Här har du numret till Emma Gafforelli (sångläraren) jag pratade med om du vill höra med henne: 0702348829



Hoppas att det löser sig =P kramar!

2011-04-18 @ 12:38:15
URL: http://thisismarielle.se
Skrivet av: sofie

tacl! :)

sjunger du? :D

2011-04-18 @ 13:26:05
URL: http://sofielandinnnn.blogg.se/
Skrivet av: Marie

Usch. Jag gillar inte alls detdär med att man ska betala för spotify, men allt som någon kommer på att de kan tjäna pengar på ska givetvis kosta. Jag tycker att de borde ta en billigar summa per månad så att även de yngre som vill använda programmet ska ha en chans!!

2011-04-18 @ 14:51:05
URL: http://mommari.webblogg.se/
Skrivet av: Neda MODE BLOGG

ska plugga sen :/ :)

2011-04-18 @ 15:43:29
URL: http://bluephotos.blogg.se/
Skrivet av: Dianaa

så fin blogg :) ha en fin tisdag!

2011-04-19 @ 09:21:50
URL: http://dianaskurd.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback