Deep talk.

Kom att tänka på en sak igår.
Det var så underbart att träffa alla människor igen, jag har verkligen saknat jämnårigt umgänge den senaste tiden.
Och där har vi det igen. Saknad. De tre senaste inläggen på bloggen handlar om att jag saknat eller kommer att sakna något. Jag känner mig så tom. Har verkligen tvingat mig att sysselsätta mig själv ända sedan jag slutade på dagiset i måndags. Tagit långpromenader, gått i affärer, gjort lite hemmasysslor, åkt till Leksand. Men idag mådde jag inte helt hundra, så jag bestämde mig för att ta en lugn dag. Och vad gör jag? Proppar huvudet fullt med tv-serier och chattar med folk. Inget fel med det. Men jag tycks inte kunna bara sätta mig och läsa en bok, eller göra något annat som involverar tystnad.

Jag antar att jag känner mig ensam. Även fast jag pratar med folk dagligen, känner jag mig så fruktansvärt ensam. Vet inte om det har att göra med att jag inte går i skolan längre, eller om det helt enkelt är så att jag saknar att ha någon att sova bredvid om nätterna, men jag känner helt klart att det är något som fattas mig. Ett tomrum som varken roliga partykvällar eller romantiska tonårsserier kan fylla. Jag behöver andas ny luft och se nya ställen. Hitta något som fyller tomrummet. Men jag vet inte vart jag ska börja.



Kommentarer
Skrivet av: NELLY

sv: hehe detsamma :) nej det ska jag inte, joakim kommer i helgen :) ska du? <3


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback