Det var länge sedan...

...som jag var såhär trött!
Har precis power-napat på sängen och hamnade i någon väldigt konstig sömn där jag såg allt som hände omkring mig men samtidigt trodde att jag var vaken och gick omkring i huset! Riktigt skumt...
Tror att min extrema trötthet beror på att jag börjat sova väldigt ytligt på nätterna, vaknar hela tiden och är yr. Ska försöka dra ner på att sitta så mycket vid datorn idag, lägga mig tidigt och se om jag är piggare imorgon.

Resten av dagen ska ägnas åt hemsysslor och jag hade hoppats på att kunna ta en långpromenad i dagsljuset, men det skymmer ju alltmer nu så vi får se om det hinns med!
Skriver mer ikväll, om jag orkar ;)
Puss


Gammal bild, 2007.

Kommentarer
Skrivet av: Sara

usch inte kul att vara trött ,jag sov 3 timmar igår på dagen! :o

sv: ska och se på skolor till en lite större stad än min egen och jobba och sjunga på en bal :) händer ngt ku där då? :) kram!l

Skrivet av: Viking

Slit inte ihjäl dig vid datorn kvinna!.



Vi alla behöver vita helger, speciellt när jag vet att nästa kommer vara vääldigt mörk. Så går de när vännen är bakom bardisken. illa!.



Så har du några roliga planer detta år?.

2011-01-23 @ 18:03:53
URL: http://abottlejack.blogg.se/
Skrivet av: QN

Sv: Härligt ;) Ja faktiskt, är dessutom ledig imorgon från skolan, super! Själv? :D

2011-01-23 @ 18:08:13
URL: http://payback.webblogg.se/
Skrivet av: Johanna

skönt med lugna helger ibland:) i veckan blir det massa jobb, sen träna och sen på helgen blir det nog utgång:) sen får jag se vad som händer! har du några roliga planer för veckan?:) Kram

2011-01-24 @ 00:50:20
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Skrivet av: Miriam - Fotoblogg

Just nu har jag en tävling i bloggen.

Det du kan vinna är en 2-finger korsring.

Är du med och fajtas? ;)



Ha en bra dag!

2011-01-24 @ 10:13:08
URL: http://fotomojjet.devote.se
Skrivet av: al

Det var ju tur att hon överlevde ;) .



Hoppas du sov bättre inatt! Med mej är det bara fint =) .



al

2011-01-24 @ 12:46:09
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Skrivet av: NELLY

jag har likadana påslakan, haha!



sv: åh tack så mycket micaela :D jaa men ellerhur, det var sjukt längesen! Måste bättra oss :) fika i skolan låter toppen :P <3

2011-01-24 @ 14:24:38
URL: http://nnahlbom.blogg.se/
Skrivet av: Linnea Mårs

Hejsan! Ville bara säga att jag tycker det är så underbart med folk som förstår en. Jag är själv väldigt smal och varje dag får man höra ''ååh guuud vad smal du är, jävla spinkis'' och liknande. Jag försöker alltid förklara för dem att när de säger så, så är det som att jag skulle säga till en person som väger lite mer ''shit vad fet du är, jävla fetto.'' men ingen fattar. Jag gör allt för att gå upp i vikt, och det gör jag också, men ''kroppsformen'' ändras aldrig eller vad amn säger. Jag är lika smal som alltid. Skönt att det finns fler i världen som har det som jag , och som förstår. Önskar att alla fattade att det inte är så kul att höra hur smal man är. Liksom, tror dom inte att jag vet att jag är smal eller, jag behöver ju inte höra det av dem också.

Aja, superfin blogg iaf :)

mvh Linnea Mårs

2011-01-24 @ 18:03:14

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback