Here we go. Presentation av Micaela Bergne.

Ifall ni lyckats missa det så heter jag Micaela Bergne, jag bor i lilla Rättvik som ligger i Dalarna, intill sjön Siljan. På dagarna har jag för närvarande praktikplats på en småbarnsavdelning på dagis, men tidigare har jag gått musikestetiskt program på Leksands Gymnasium och spelat i tjejband, Wrong Channel. Bandet har just nu tagit ett break på obestämd tid, vi får se om vi spelar ihop igen eller om detta är slutet för oss.

Min största passion är med andra ord musik. Kanske främst att lyssna på och sjunga den senaste tiden, men jag spelar ju även gitarr och kan lite piano och trummor dessutom. Dock har utövandet lagts på is överhuvudtaget, då jag fick lite av en överdos på musiklinjen. Men just nu lutar det starkt åt att jag söker någon slags artistutbildning till hösten, vi får se hur det går med det!

Jag är en person med väldigt starka åsikter om det som jag bryr mig om. Jag gillar att diskutera, så länge jag blir tagen på allvar och det inte blir FÖR heta diskussioner som nästan leder till smutskastning. Jag är väldigt snäll och timid utifrån sett men jag blir ändå jääävligt lätt förbannad, haha, fast har lärt mig att dölja det väldigt bra. Den enda som sett mig ordentligt förbannad är min mamma, för jag vet att hon älskar mig även om jag skriker på henne.

Det är väl det jag kan komma på nu. Resterande grejer kan nämnas följande dagar.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Skrivet av: E l i n [E.S.S.]

Förlåt för supersent svar!



Svar; Okej, ja det är klart et blev mycket där runt lucia om man håller på och lussar och sådär :)

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir utgång, vi får se. Sj då?

Skrivet av: QN

Sv: Ingen aning om jag ska vara rätt ärlig.. Det är ju lov så haha :D Själv?

2011-01-04 @ 01:36:14
URL: http://payback.webblogg.se/
Skrivet av: jenny

okej. idag ska jag va med lisa, vi kanske ska åka pulka :D (om vi orkar) imorn ska jag på bio med några kompisar :D torsdag ska jag till kyrkan haha! men jag får ett stipendium då. 2000 kr :D helgen ska jag till pappa, men ska nog hitta på nått kul med kompisarna (: själv då? :D

2011-01-04 @ 13:54:23
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Skrivet av: linnea

i resten av veckan så åker jag väl antagligen skidor. Eller i alla fall tills på torsdag då jag åker hem till Stockholm igen :) du då ?<3

2011-01-04 @ 15:31:17
URL: http://linneapalmer.blogg.se/
Skrivet av: MADDES

Det är bra med mig. vad gör du?

2011-01-04 @ 15:56:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Skrivet av: Marcus Å

Intressant att veta mer om dig! Händer annars idag då?

2011-01-05 @ 11:14:05
URL: http://slipsens.se

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback