Saturday.

Hallå, flitiga läsare!
Nu är jag äntligen frisk, och tänker fortsätta vara det åtminstone i en månad, haha! Har inte orkat blogga, och hittills idag har jag heller inte hunnit.
Dagen började med en fika på underbara Södergården med Ylva! Riktigt mysigt var det, hon gick ju i min klass på gymnasiet och har flyttat till Spanien, men nu har hon varit hemma ett tag men vi har inte hunnit träffas. Förrän nu! I två timmar satt vi och snackade om allt möjligt, och jag köpte mig en bit hallonpaj och en kopp jordgubbs- och champagnete, riktigt gott var det!

Sen var jag hemma hos Jill & Natali en sväng, och de hade småbarn hemma. Var kul att busa lite med dem, insåg igår att jag faktiskt börjar min sista vecka på dagiset på måndag och det kändes väldigt vemodigt... Men, jag är i alla fall uppskriven på vikarielista, så jag hoppas de ringer in mig i framtiden! Kommer verkligen kännas tomt att inte träffa de små liven varje dag...

När jag kom hem satte jag mig ner och författade ett blogginlägg till
Vincents blogg! Blev nämligen erbjuden att gästblogga där idag, och känner mig väldigt hedrad! Han driver en väldigt bra blogg så det var kul att få bidra lite, in och läs vetja!

Lekte med camen idag... Ny skjorta har jag också!



Kommentarer
Skrivet av: jenny

jaha, men bra att du är frisk nu! :D aa, har inte gjort nått speciellt men ändå skönt o få sova ut o bara slappa ;) själv då ? (:

Skrivet av: Sara

vilket härligt hår du har!! :)

sv: oj tack ska du ha! :D

Jodå, helt okej har jobbat mest hittills, hur har din helg varit hittills då? kram!! :)

2011-01-22 @ 17:33:34
URL: http://alexandrasara.blogg.se/
Skrivet av: IssaTrönnblom

Okej! Idag har jag varit med en kompis, hon gick nyss hem så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :)

2011-01-23 @ 00:07:19
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Skrivet av: IssaTrönnblom

Det gjorde jag faktiskt :)

2011-01-23 @ 13:40:00
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

fin hårfärg :)

2011-02-02 @ 10:55:21
URL: http://camiillan.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback