Trettondagsafton.



Igår blev det inget skrivet,
alltså ingen ny sanning om mig, därför blir det 2 på raken idag istället! 
Nu har jag kommit igång på jobbet igen, men det är inte särskilt mycket barn där för tillfället, de flesta har fortfarande lov. Och nu har jag mini-lov! Fick sluta kl 13 idag och är ledig imorgon, jag tackar trettondagsafton/dagen. Men jag börjar trivas mer och mer på jobbet, känner mig mer och mer hemma och avslappnad när jag är där och känner mig också alltmer accepterad och omtyckt av de små liven. Det är härligt!

Nu ska jag och mamma strax iväg, sen blir det middag och senare ska jag träffa Ninni, kan hända att det blir utgång ;) Annars hittar vi på nåt annat kul(t).

Hörs senare!
Puss

Kommentarer
Skrivet av: jenny

asso jag vet inte den riktiga förklaringen till varför jag (vi ungdoomar) får pengar i samhället jag bor. det är typ någon förening som samlar pengar nått sen blir det typ över och då får vi ungdomar dom typ. haha låter stört men vet inte faktiskt! ;)

jaha, haha men låter kul! :D


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback