Vad är kärlek?

Är det någon som vet? Är det samma för alla? Det vet jag faktiskt inte. Men för mig är kärlek, och nu menar jag kärlek till en special someone och inte kärlek till familj och vänner, när jag helt kan lita på en person, veta att den älskar mig tillbaka och att jag känner mig trygg. Det är en sorts kärlek. En annan sorts kärlek är passion. För jag älskar när det blir passionerat, spännande och pirrigt i magen, även om själva passionen inte alltid är ett tecken på just kärlek. När jag är passionerat förälskad, men ändå känner mig trygg och lycklig med en person som jag kan lita på, då vet jag att jag är kär. Kort och gott.

Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Skrivet av: IssaTrönnblom

Ja det är ju inte så kul att kräkas! :/

Med mig är det iallafall bara bra, själv då? :)

Skrivet av: Sara

sv: Nä verkligen inte, men jag har troligtvis något annat fel eftersom jag haft magproblem i ca 6 år :s men jag måste bara se efter vad jag äter men det är så jobbigt :D haha. Jodå, helt okej, men förkylningen är nog fortfarande med mig :s Hur är det med dig nudå? :) Kram!

2011-01-15 @ 12:01:31
URL: http://alexandrasara.blogg.se/
Skrivet av: Marielle

Ja så är det nog =) haha! Vad roligt! Det är också väldigt kul när en unge inte är lik te.x. sin pappa, utan pappans bror, heh ;P



Ja =/



Tack så mycket! Hoppas att du får det med =) Jag har åkt bräda så hittills har det varit jättebra =) Tack! kramar

2011-01-15 @ 21:07:35
URL: http://mariellep.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback