Days grow longer and nights grow shorter.

Har inte orkat skriva så mycket, anledningen är väl främst att jag helt ärligt inte mår särskilt bra.
Jag åkte på något jag trodde var magkatarr för ca tre veckor sedan, men det har kommit och gått flera gånger sedan dess vilket har resulterat i stor frånvaro från skolan. Idag fick jag tag i en sköterska på sjukvårdsupplysningen som lyckades fixa en akuttid till mig imorgon bitti. För att kolla upp mitt konstanta illamående, magont och för att kanske få ett sjukintyg så jag slipper bli utan CSN-bidrag pga min höga frånvaro...

Magkatarr är ju ofta stressrelaterat, och jag har upplevt en del stress i och med skolan, för att vara helt ärlig. Nu har jag lite sovmorgon ibland men i början var det till att gå upp halv fem - fem varje morgon för att vara i skolan och sedan komma hem vid halv sex, varje dag. Det känns ibland som att jag inte har något liv på vardagarna, utan att all min vakna tid går till skolan. Det ledde/leder också till sömnsvårigheter, bara inatt sov jag endast 2 timmar. Och då blir ju inte problemen bättre heller.

Det är många frågor som susar i luften just nu, och vi får se vad som händer i framtiden. Mitt primära mål är i alla fall att få må bra i magen igen!



Kommentarer
Skrivet av: N E L L Y

- Tacktacktack :D:D

Klart man får ;)



Ja fy ja, 60 mil bort liksom..

Ah okej, då är det ungefär som med mig och Jocke, vi sågs lika ofta ungefär.



Jaa tack! Detsamma :) <3

Skrivet av: Jennifer

Uscha, krya på dig! hälsan går före allt annat! om man inte mår bra kan man inte göra bra ifrån sig. Kram!

2012-01-25 @ 09:22:18
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback