A good nights' sleep.


Bestämde mig för att locka håret idag, trivs så bra med lite volym och lockar i håret!

Lägenhetsbesöket gick bra, men min bror var för upptagen med att vara nyfiken på mammas nya smartphone, suck.. Boys will be boys..

Annars har dagen varit riktigt bra, har haft sån energi och varit så glad att jag inte ens tänkt på att jag somnade efter 4 inatt och borde vara supertrött. Jag har hunnit med att städa, träna, kolla på Grey's Anatomy OCH powerwalka innan lägenhetsvisningen vid halv fem, så galet skönt att vara effektiv. Men nu smyger tröttheten sig på, så jag ska äta dessert som mamma fixat ihop och så blir det nog att sova tidigt.

Ni vet väl att den bästa sömnen man kan få är den innan midnatt? Det är det som kallas skönhetssömn, just därför ;) Och jag mår verkligen alltid som bäst när jag lägger mig vid 22, vilket jag gjort till en vana nu. Prova det ni med! :)

Kommentarer
Skrivet av: Johanna Öberg

jätte fint hår med lockar:D



tack söt:D

ja men det förstår jag att du blev! det hade jag också blivit!:P tycker aldrig att man ska kommentera någons utseende, vem ger dig rätten att säga om en person är ful, tjock smal eller vad det nu är. Förstår inte varför folk bara kastar ur sig saker ibland:p det sårar ju!



jo men det har väl varit det vanliga, jobbat, varit med vänner, och sen varit sjuk. ska snart börja min stylistutbildning så det ska bli skoj:) sj då, vad har du haft för dig?:) Kram

Skrivet av: Elvira

Du passar så bra i lockigt hår:)! Skulle du vilja visa hur du lockar håret?;) bild/förklaring/video, vilket som hellst, för oss som är lite mindre begåvade;P

2012-03-02 @ 17:42:19

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback