Aprilväder.



Vet inte hur väl det syns på översta bilden, men det haglar (?!) ute. Jag hoppas verkligen att det lagt sig om en timme då jag har körlektion..
Imorse vid 5 vaknade jag även av att jag i princip hade en tornado i mitt rum, haha. Sover alltid med öppet fönster och det blåste kraftigt så jag fick nästan hålla fast mig i sängen!
Lagom sömndrucken tog jag mig i alla fall ur sängen för att stänga fönstret... Helt galet vilket väder..

Nu har jag i alla fall gjort iordning en himla god hallonsmoothie med pumpakärnor som jag ska avnjuta innan jag drar ner till körskolan. Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Skrivet av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

Sv: Tack! :)

Skrivet av: Sofia

min helg var toppen :)

2012-03-19 @ 23:30:51
URL: http://byfia.com

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback